4.04.13 г.

Ник Джонас говори за слуховете, че е обядвал с Майли и казва, че се радва за Лиъм:


Братята Джонас - Ник, Джо и Кевин - се отбиха при Раян Сийкрест и сред това да дебютират новия си сингъл, да изпълнят кавър на песента на Франк Оушън “Thinking About You” и да обявят за предстоящото им турне, Ник също говори за наскорошните му слухове с Майли Сайръс!

След като слуховете, че Майли и Ник (които скъсаха през далечната 2007-ма) са се срещнали за обяд в Толука Лейк, Калифорния, и феновете се чудеха дали двамата не са се събрали отново? И дали годежът на Майли с Лиъм Хемсуърт е в официална опасност?

Нем! Не и според Ник. Тогава какво се е случило?

Певецът разкри: “Прочетох го онлайн и си казах ‘О, интересно как сме се срещнали, след като аз съм в студиото.’ Не съм се срещал с нея, но сме в добри отношения, приятели сме. Радвам се за нея и Лиъм.” Смеейки се добавя: “Може пък и това, че доста хора приличат на мен точно в този град да е причината за тези слухове.”

Ник също призна, че когато става въпрос за това с кого се среща, никога не е забавно. Той сподели: “Това ме притеснява... Аз съм човек, който държи на личното пространство...”

Няма коментари:

Публикуване на коментар