28.11.12 г.

Майли не би могла да живее с момичета!


Майли Сайръс не би могла да живее в къща, пълна с момичета!

Певицата на ‘The Climb’ не можа да има възможността да отиде в колеж, тъй като започна своята невероятна кариера преди да завърши гимназията, но и не е сигурна, че би успяла да се пригоди към колежанския начин на живот.

Тя каза пред британското списание OK!, ”Аз определено не съжалявам, че не съм от официалната социална момичешка колежанска група. Не бих могла да живея в място, пълно с момичета. Няма да се впиша. Аз ще удуша останалите, докато спят.”

20-годишната звезда - която е сгодена за актьора Лиъм Хемсуърт - също така разкри, че се чувства като друг човек, откакто отряза косата си и я боядиса в рус цвят. Тя каза: ”Имам чувството, че хората имат по-добро разбиране за това, което съм. Чувствах се толкова изгубена, когато бях с дълга коса само защото трябваше да я нося всеки ден.”

После продължи, ”Имам чувството, че мога да бъда по-небрежна, чувствам се по-чиста, по-модерна. Косата ми беше фалшива така или иначе, така че не беше толкова страшно да я отрежа, защото аз просто трябваше да я сваля. Сега, когато видя стара снимка, ми се ще някой да ми беше казал, че разширенията на косата ми не са стояли сладко изобщо. Мразя ги и просто чувствам, че целият вид не е такъв, какъвто е сега.”

Няма коментари:

Публикуване на коментар